Valige soovitud toode ning lisage see ostukorvi, klikates nupule “LISA KORVI”. Kui soovite tellida rohkem kui ühe toote, korrake sama protsessi ka teiste teid huvitavate toodete juures.

Kui olete toodete valimise lõpetanud, vajutage lehe üleval paremas ääres olevale lingile “OSTUKORV” ja valige “VAATA OSTUKORVI”, et kontrollida üle ostukorvis olevad tooted ning nende saadavus. Juhul kui mõne toote juures on märge “Saadaval järeltellimisel” tähendab see, et antud toodet ei ole laos soovitud hulgal ning tellimuse kohaletoimetamise aeg võib olla umbes 2-4 nädalat. Laos olevad kaubad jõuavad reeglina tellijani 1-2 tööpäeva jooksul. Kui tellimuses on nii järeltellimisel kui ka laos olevaid kaupasid siis saadetakse tellimus välja peale seda kui kõik kaubad on lattu jõudnud.

Peale ostukorvi kontrollimist vajutage nupule “MAKSMA” et suunduda kassasse. Seejärel algab tellimuse vormistamise protsess, mille käigus saate määrata arvelduse aadressi ja tarneaadressi (täitke vaid juhul kui erineb arvelduse aadressist). Samuti saate valida tarnesviisi ning makseviisi. Enne tellimuse esitamist palume tutvuda ning nõustuda müügitingimustega. Tellimuse esitamiseks vajutage nupule “Esita tellimus”.

Tarneviisi soovitame valida Omniva pakiautomaadi, kuna pakk jõuab meiepoolt pakiautomaati tavaliselt samal päeval ning on suurem tõenäosus pakk kätte saada järgmisel päeval (tellimused tööpäevadel enne kella 17). Itella pakk jõuab tavaliselt meiepoolt pakiautomaati järgmisel päeval peale tellimuse täitmist (kappe tühjendatakse liiga vara).

Kui soovite kaubale ise järgi tulla ja tellimuse vormistamisel puudub teil selline valik, siis muutke oma sihtnumber 20000, ning see valik on taas olemas.

Seadusest tulenevalt on kasutamata ning terve pakendiga kaupadel 14 päevane tagastusõigus.